Poprzedni temat «» Następny temat
Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe?   
Autor Wiadomość
joanna85 
Mroczna Arisa

Upload dla NNH: Arisa85

Status: Offline

Wysłany: 2016-06-04, 21:47   Jak wtapiać napisy z Aegisub na wideo na stałe?

Witam! Tak jak w pytaniu. Jestem zielona na temat tego programu. Chcę nauczyć się to robić, ale chcę dobry program do wtapiania napisów w wideo na stałe. Ale taki, który nie zepsuje mi jakości wideo po konwersacji. No i chcę żeby był albo w mp4 albo w mkv. Widzę,że musicie jakiś znać, bo macie stronę z openingami i endingami z napisami. A i jeszcze jedno, mój system to Windows XP (SP3), i dobrze żeby był łatwy w obsłudze. Może być po angielsku, ale żeby był łatwy do obsługi. Będę wdzięczna za pomoc. Wszędzie szukałam po przez google, ale znajdowałam same gówna. Albo tak psuł jakość wideo, że nie dało się oglądać, albo przerabiał moje napisy, na takie jakie ja nie zrobiłam i nie ustawiałam. Dlatego proszę o pomoc! Na animesub nikt nie chce pomóc! Może wy pomożecie? Plissssss!

Katana_Blade 
Dzienny Marek

Transfer: 0 MB

Wysłany: 2016-06-26, 22:38   

Hej, o ile pamiętam na animesubinfo w FAQ-u było coś w stylu napisy na stałe "wbudowane"/ w renderowane w obraz,
najczęściej zwie się hardsuby. Duża większość anglojęzycznych tłumaczeń anime to hardsuby więc jeżeli bariera językowa nie stanowi problemu to możesz poszukać po angielsku, jeśli po polsku nie odnajdziesz.
Niestety aktywność tego forum jest bardzo słaba i osoby które kiedyś zajmowały się hardsubami wątpliwe aby zajrzały i odpowiedziały.

Na ansi (Animesubinfo) widzę http://animesub.info/foru....php?id=146&p=1 stary temat linki nie działają ale kilka programów zapodali więc jeśli nie przejrzałaś tego wątku to możesz rzucić okiem.
Tu jeszcze z ansi poradnik http://animesub.info/foru...p?id=254169&p=1
ale co wyczytałem to żmudna praca jeśli chcesz napisy "wbudować" w obraz bez utraty jakości, zwłaszcza dla niezaawansowanych w tematyce osób
Także więc powodzenia ;-)