Poprzedni temat «» Następny temat
To Heart 2   [ Dodaj do MyAnimeList ]  




Info:
Tytuł: To Heart 2
Tytuł angielski: To Heart 2
Tytuł japoński: トゥハート2
Typ: TV
Ilość odcinków: 13
Ocena: 7 (3)
Rok: 2005 - 2006
Gatunek: komedia, dramat, harem, romans
Tematyka: szkola, proza zycia



Opis:
Po ukończeniu gimnazjum, Konomi Yuzuhara rozpoczyna naukę w tym samym liceum co jej przyjaciel z dzieciństwa, Takāki Kono. Kiedy rozpoczyna się nowy rok szkolny spotykają Tamaki Kosaka, przyjaciółkę z dzieciństwa jak również poznają wiele nowych przyjaciół. Spotykając się w grupie i poznając się lepiej przeżyją wiele pamiętnych przygód.



Muzyka
nie dodano jeszcze żadnego utworu
Postaci
nie dodano jeszcze żadnej postaci
Powiązane serie
To Heart 2 OVA
Sequel
Typ: OVA, Rok: 2007, Ilość odcinków: 3, Ocena: 0 (0)
To Heart
Inna wersja
Typ: TV, Rok: 1999, Ilość odcinków: 13, Ocena: 6,25 (4)
Powiązane Mangi
Brak
Linki



 

Aby móc ściągnąć to Anime, musisz być zalogowany. (Zaloguj | Zarejestruj)

Dodał: SongoPl


Komentarze


Autor Wiadomość
animek 



Upload dla NNH: 300gb
Transfer: 1000 MB
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 5162
Pomógł: 139
Skąd: Spamer City

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-12, 22:00   

szkoda ze nie ma napisow :/
_________________


TeamSpeak 3
Zapraszam :)
Adres: ts3.spontansquad.com
Kanał: 7 hasło: anime
oczywiście dla tych co się nie wstydzą :)
 
 
     
CobraPL 
GłosicielZłejNowiny



Transfer: 1000 MB
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 684
Pomógł: 9
Skąd: Zawiercie

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-12, 22:11   

Nom to jest największym makamentem, napisy są robione tylko do 1 wersji:). Co do samego anime to hmm, anime typowe o życiu i szkole, niczym więcej. Slońce, drzewa, plaża i wgole słodko miło i przyjemnie. 0 akcji, ale takie jest załozenie to heart:) Jest to naprawde przyjemna odskocznia po jakiejś cięższej serii. A jedyny minus to zakończenie:P
Spoiler:


bo własciwie nic nie wyjaśnia


a tak pozatym to Ruuuu! :lol: :lol: Najlepszy motyw tej serii !:D
_________________
 
 
     
animek 



Upload dla NNH: 300gb
Transfer: 1000 MB
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 5162
Pomógł: 139
Skąd: Spamer City

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-13, 00:12   

CobraPL, to wlasnie jest motyw ja w lamunie takie samo gatunkowo o zwyklym zyciu i codziennosci ;-)
_________________


TeamSpeak 3
Zapraszam :)
Adres: ts3.spontansquad.com
Kanał: 7 hasło: anime
oczywiście dla tych co się nie wstydzą :)
 
 
     
CobraPL 
GłosicielZłejNowiny



Transfer: 1000 MB
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 684
Pomógł: 9
Skąd: Zawiercie

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-13, 00:21   

wiem, dlatego mowie, ze to seria na rozluznienie sie:D ale np obejrzenie To heart RM, potem To heart, nastepnie To heart 2 byłboy samobujstwem:D
_________________
 
 
     
animek 



Upload dla NNH: 300gb
Transfer: 1000 MB
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 5162
Pomógł: 139
Skąd: Spamer City

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-13, 00:22   

CobraPL, ja osobiscie bez napisow nie obejrze :/ chyba ze sie zmusze ^^ i zrozumie moze 60% o co chodzi w anime :-P
_________________


TeamSpeak 3
Zapraszam :)
Adres: ts3.spontansquad.com
Kanał: 7 hasło: anime
oczywiście dla tych co się nie wstydzą :)
 
 
     
N-L2 



Transfer: 1000 MB
Wiek: 33
Dołączył: 21 Maj 2008
Posty: 913
Pomógł: 4
Skąd: Z PIEKŁA

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-13, 00:49   

Jednak Lamune jest dużo lepsze i kreska fajniejsza.
 
     
CobraPL 
GłosicielZłejNowiny



Transfer: 1000 MB
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 684
Pomógł: 9
Skąd: Zawiercie

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-13, 02:30   

animek to sobie sciagnij ta wersje pod napisy, na ansi są:D. A co do wersji to mi angielski nie przeszkadza rozumiem bez problemu, chyba że jakieś idiony się trafią albo słowkach ktorych nie znam, ale to rzadko;) a co do tego anime, nie oglądalem lamune, ale bede więc porownam. Jakoś nie narzekam na serie To heart, i każda z nich ma u mnie 8 :) naprawde przyjemnie się ogląda...

Ruuuu! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
_________________
 
 
     
KiRA 



Transfer: 0 MB
Wiek: 29
Dołączył: 04 Lis 2007
Posty: 183
Pomógł: 0
Skąd: Hinamizawa

Status: Offline

  Wysłany: 2008-08-13, 14:18   

Po dwoch pierwszych pierwszych genialnych seriach, nadszedl czas na druga czesc (chronologicznie 3 sezon). IMO duzo słabsze niz poprzednie pierwowzory. Jak wyszedl 1 ep (kilka lat temu), obejrzalem, przetlumaczylem... i na tym koniec. Jakos nie moge sie do tej serii przekonac... nie wiem czemu. A tu juz drugi sezon OAV w trakcie :P . Moze kiedys nastanie taki dzien, ze wszystko sie wyda :P . Jesli chodzi o fabule, to moze dalej bedzie ciekawiej... nie wiem.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime
Style created by PiotreQ9 from www.HeavyMusic.org
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 25